Anunturi – SPCRPCIV Bacău


ANUNȚ

      Conform prevederilor Ordinului Prefectului nr.73/18.03.2022, începând cu data de 05.04.2022, sediul secundar al Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare Vehicule din municipiul Oneşti se va muta din spaţiul sediului Poliţiei municipiului Oneşti, în spaţiul din cadrul Primăriei Municipiului Oneşti – Direcţia Publică Comunitară Locală de Evidenţă a Persoanelor, bld.Oituz, nr.17.

PRECIZĂRI în legătură cu modul de organizare şi desfăşurare a activităţilor de preluare a documentelor necesare operaţiunilor de înmatriculare a vehiculelor si de eliberare a placuţelor cu numere de înmatriculare sau provizorii la sediul secundar din municipiul ONEȘTI:

1.   ADRESA SEDIULUI SECUNDAR: mun. Onești,

bulevardul Oituz, nr. 17, jud. Bacău (sediul Primăriei Municipiului Onești), email permise@prefecturabacau.ro.

2.   PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL :

·        MARȚI între orele 09.00 – 15.00 ( între orele 09.00 –  09.30  se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 09.30 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)

·        JOI: între orele 09.00 – 15.00 ( între orele 09.00 – 09.30  se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 09.30 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)

 3.   OPERAȚIUNI ce pot fi solicitate la ghișeele serviciului:

·        înmatricularea autovehiculelor/remorcilor


                    

ANUNȚ

      Conform prevederilor Ordinului Prefectului nr.73/18.03.2022, incepand cu data de 05.04.2022, sediul secundar al serviciului din mun.Onesti se va muta din spatiul sediului Politiei mun.Onesti, in spatiul din cadrul Primariei mun. Onesti – Directia Publica Comunitara Locala de Evidenta a Persoanelor, bld.Oituz, nr.17.

COMUNICAT

din 12.02.2021

PRECIZARI SUPLIMENTARE PRIVIND PRESCHIMBAREA PERMISELOR DE CONDUCERE

Emise de MAREA BRITANIE

Posesorii de permise de conducere britanice care solicita preschimbarea acestora cu documente similare romanesti , vor trebui sa prezinte o ADEVERINTA eliberata de DVLA- MAREA BRITANIE

ADEVERINTA se obtine prin accesarea adresei de web www.gov.uk/view-driving-license in mod gratuit.

Dupa deschiderea acestei pagini , se selecteaza Start now si apoi se introduce numarul permisului de conducere, numarul national de asigurari sociale si codul postal.

Va rugam sa tipariti aceasta adeverinta, sa nu utilizati codul de verificare intrucat acesta poate fi folosit o singura data si face inutila adeverinta . Precizam ca aceasta adeverinta are o valabilitate de 21 de zile .

PRECIZARI:

Verificarea permiselor emise de Marea Britanie nu se mai poate face prin solicitare directa la emitent incepand cu data de 01.01.2021.

ADEVERINTA eliberata de DVLA urmeaza sa fie autentificata de acest serviciu prin folosirea codului de siguranta inclus in aceasta.

Daca din continutul ADEVERINTEI rezulta ca permisul britanic nu este valid , cererea de preschimbare va fi refuzata.

Intrucat nu exista alt canal de comunicare cu autoritatile britanice , nu vom putea lamuri detalii privind posibile erori legate de starea permisului britanic ramanand in sarcina titularului sa lamureasca situatia cu autoritatea emitenta.

 

ANUNT DIN 18.09.2020

Pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordinului Ministrului de Interne nr. 139/16.09.2020 privind unele măsuri organizatorice în domeniul înmatriculării vehiculelor, a fost emis Ordinul Prefectului nr. 316 din 17.09.2020 prin care s-au dispus următoarele:

     I. Incepând cu data de 22.09.2020, în cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Inmatriculări Vehicule Bacău se va organiza un sediu secundar de lucru în municipiul Onești, unde se vor desfășura activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.

II. Activitățile de la punctul I se vor desfășura, în zilele de marți și joi, în spații destinate lucrului cu publicul, puse la dispoziție de către Poliția Municipiului Onești din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bacău.

PRECIZĂRI in legatura cu modul de organizare si desfasurare a activitatilor de preluare a documentelor necesare operatiunilor de inmatriculare a vehiculelor si de eliberare a placutelor cu numere de inmatriculare sau provizorii la sediul secundar din mun. ONEȘTI:

  1. ADRESA SEDIULUI SECUNDAR: mun. Onești,
    Tineretului, nr.2, jud. Bacău ( sediul Poliției Municipiului Onești, lângă ghișeul pentru eliberarea cazierului judiciar), email permise@prefecturabacau.ro.
  2. PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL :
    • MARȚI între orele 09.00 – 15.00 ( intre orele 09.00 –  09.30  se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 09.30 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)
    • JOI: între orele 09.00 – 15.00 ( între orele 09.00 – 09.30  se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 09.30 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)
  1. OPERAȚIUNI ce pot fi solicitate la ghișeele serviciului:
    • înmatricularea autovehiculelor/remorcilor
    • transcrierea dreptului de proprietate asupra autovehiculelor / remorcilor
    • radierea autovehiculelor/remorcilor
    • eliberarea unui duplicat al certificatului de înmatriculare
    • eliberarea unor noi plăcuțe cu numere de înmatriculare în cazul pierderii, furtului, deteriorării
    • păstrarea combinației numărului de înmatriculare
    • eliberare autorizații provizorii

IMPORTANT!

In cazul în care la înmatriculare / transcriere se solicită o combinație preferențiala a numărului de înmatriculare, solicitantul va comunica lucrătorului combinația dorită ( de preferat a se comunica mai multe variante) după ce, în prealabil, solicitantul a verificat personal disponibilitatea combinației folosind linkul:

https://www.drpciv.ro/drpciv-forms/plate-number

 

  1. NU se poate încasa la ghișee contravaloarea certificatului de înmatriculare sau a autorizației provizorii.

La depunerea documentației pentru operațiunile de mai sus, solicitanții vor atașa chitanța de plată reprezentând contravaloarea certificatului de înmatriculare = 49 lei/autorizației provizorii=13 lei) .

Modalități de plată:

  • Internet banking (validarea plății se face în 48 ore)
  • Virament bancar (validarea plății se face în 48 ore)
  • Mandat postal

POT FI ÎNCASATE LA GHIȘEE URMĂTOARELE SUME REPREZENTÂND:

–   contravaloarea plăcilor cu numere de înmatriculare / provizorii ( 20 lei/buc)

– contravaloarea atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial ( 45 lei )

– contravaloarea păstrării combinației numărului de înmatriculare ( 30 lei).

  1. IMPORTANT DE ȘTIUT!

Plăcuțele cu numere de înmatriculare/provizorii, certificatele de radiere, documentele de înmatriculare, dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare NU VOR FI ELIBERATE în aceeași zi în care a fost făcută solicitarea. Eliberarea acestora va fi efectuată în următoarea zi lucrătoare din mun. Onești conform programului de lucru.

Exemplu: pentru o cerere de înmatriculare auto depusă în ziua de marți, plăcuțele cu numere de înmatriculare, cartea de identitate a vehiculului, dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare, se vor elibera în ziua următoare de joi între orele 09.00 – 09.30.

In cazul în care solicitantul nu se prezintă în ziua în care ar fi trebuit să ridice plăcuțele cu numere de înmatriculare, cartea de identitate a vehiculului, dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare, acestea vor trebui solicitate și vor fi eliberate la sediul principal al serviciului din mun. Bacău, str. Henri Coandă, nr.2, Ghișeul eliberări documente și plăci de înmatriculare, zilnic între orele 12.00-13.00 sau 15.30-16.30. Pentru ridicarea documentelor NU ESTE NECESARĂ PROGRAMARE ONLINE.

 

 

                                                                   

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________