Subprefectul judeţului Bacău, Narcis Jitaru, a avut o întâlnire de lucru cu reprezentanţii Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Mr. Constantin Ene” al Județului Bacău şi ai Direcţiei de Sănătate Publică Bacău pe tema gestionării evidenței persoanelor carantinate și izolate, ca urmare a contactului cu virusul SARS Cov-2

Astăzi, 10.08.2020, la sediul Instituției Prefectului – Județul Bacău, a avut loc o ședință de lucru susținută de subprefectul Narcis Jitaru cu reprezentanți ai  Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Mr. Constantin Ene” al Județului Bacău  și Direcției de Sănătate Publică Bacău, având ca obiectiv o mai bună gestionare a evidenței persoanelor carantinate și izolate pe teritoriul județului Bacău, de la intrarea în vigoare a Legii nr. 136 din 18 iulie 2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de urgență risc epidemiologic și biologic .

În cadrul ședinței, conform unuia din obiectivele strategice ale conducerii Instituţiei Prefectului – județul Bacău privind siguranța cetățeanului, s-a stabilit operaționalizarea unei baze de date comune a DSP/CJCCI (Centrul Județean de Conducere și Coordonare a Intervenției), pentru a fi  gestionate în timp real și facil anchetele epidemiologice, cât și evidența tuturor persoanelor pentru care este dispusă măsura carantinării sau izolării.

„Acest lucru va ușura considerabil munca ambelor instituții implicate și va crea un suport informațional competent președintelui Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, prefectul județului Bacău, în luarea deciziilor”, a precizat subprefectul Narcis Jitaru.