Conform prevederilor Ordinului Prefectului nr. 73/18.03.2022, începând cu data de 05.04.2022, sediul secundar al Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare Vehicule din municipiul Oneşti se va muta din spaţiul sediului Poliţiei municipiului Oneşti, în spaţiul din cadrul Primăriei Municipiului Oneşti – Direcţia Publică Comunitară Locală de Evidenţă a Persoanelor, bld.Oituz, nr.17.
PRECIZĂRI în legătură cu modul de organizare şi desfăşurare a activităţilor de preluare a documentelor necesare operaţiunilor de înmatriculare a vehiculelor si de eliberare a placuţelor cu numere de înmatriculare sau provizorii la sediul secundar din municipiul ONEȘTI:
1. ADRESA SEDIULUI SECUNDAR: mun. Onești,
bulevardul Oituz, nr. 17, jud. Bacău (sediul Primăriei Municipiului Onești), email permise@prefecturabacau.ro.
2. PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL :
· MARȚI între orele 09.00 – 15.00 ( între orele 09.00 – 09.30 se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 09.30 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)
· JOI: între orele 09.00 – 15.00 ( între orele 09.00 – 09.30 se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare iar între orele 09.30 – 15.00 se vor desfășura activități de preluare a documentelor)
3. OPERAȚIUNI ce pot fi solicitate la ghișeele serviciului:
· înmatricularea autovehiculelor/remorcilor